Mystery Shopping


Diagnoza i monitoring jakości obsługi Klientów Firmy.


W jaki sposób?

  • Audyt punktów sprzedaży/ obsługi Klienta / agentów prowadzony przez audytorów wcielających się w rolę Klienta
  • Możliwe opcje: mystery calling, mystery on-line shopping


Co otrzymasz?

  • Wgląd w sposób traktowania Klientów przez pracowników "pierwszej linii" i opis jego zgodności ze standardami rynku i firmy
  • Identyfikację wszelkich możliwych uchybień w realizacji procedur związanych z obsługą Klienta
  • Ocenę wyglądu placówki oraz znajdujących się tam materiałów firmowych (ulotki, foldery etc.)
  • Konkretne wskazówki, jak poprawić wyniki w zakresie obsługi Klientów
  • Dane do oceny jakości i efektywności kampanii BTL


Więcej informacji znajdziesz w prezentacji:

W przypadku problemów z bezpośrednim otwarciem prezentacji  proszę zapisać ją na dysku lokalnym i dopiero wtedy otworzyć.

Dowiedz się więcej

Andrzej Anterszlak
Dyrektor Ipsos Loyalty