Pomiar siły marki

Pomiar siły marki w ramach różnych platform mediowych,  mediów, dostawców treści i technologii, a także produktów i usług

 


Stworzyliśmy własną metodologię pozwalającą na pomiar siły mediów i ich zawartości w różnych wymiarach, a także w ramach różnych platform mediowych. Za pomocą narzędzia Equity MCT możemy zbadać nie tylko kondycję i zdrowie marki, ale także pomóc w stworzeniu strategii pozwalającej na dalszy jej rozwój.

Na świecie pozostało już niewiele mediów składających się tylko z jednej platformy. Wydawcy dzienników i magazynów oferują je nie tylko w formie tradycyjnej, drukowanej, ale także udostępniają w formie cyfrowej na stronach internetowych, urządzeniach mobilnych, platformach wideo, itp. Programy telewizyjne coraz częściej dostępne są w Internecie, a dzięki różnorodnym technologiom mobilnym, platformom multimedialnym można się nimi także dzielić lub je przechowywać.

Łączenie usług z zakresu oprogramowania, telekomunikacji, Internetu, mediów staje się faktem. Firmy z tych sektorów, wkraczając na inne terytoria, muszą myśleć o sobie i swoich produktach jak o markach.

Dowiedz się więcej

Magdalena Lewandowska
Dyrektor Ipsos Connect