Innowacje w badaniach mediów


MediaCell
- pasywne urządzenie do pomiaru konsumpcji mediów umieszczone w telefonie komórkowym, które Ipsos jako pierwszy zastosował do realizowania tego typu badań.


Quiz Card
- innowacyjna aplikacja zainstalowana w telefonie komórkowym respondentów umożliwiająca zebranie informacji na temat zachowań i ich preferencji w czasie rzeczywistym


Brand Watch
- narzędzie do monitorowania blogów, forum, wiadomości i portali społecznościowych kilka razy dziennie, poszukując wzmianki o danej firmie, produkcie czy marce.


Eye-tracking
– analiza ruchu gałek ocznych przydatna w badaniach przydatności i efektywności, badaniach wizualnej atrakcyjności i zaangażowania, badaniach uwagi.


Maven
- pomiar sieci społecznościowych, sieci powiązań użytkowania różnych treści.


Traffic camera - elektroniczny pomiar przepływu konsumentów za pomocą kamer rejestrujących, dzięki któremu otrzymujemy niezwykle dokładne dane wysokiej jakości. Służy np. do pomiaru użytkowników mediów w centrach handlowych.

Badania ustawień produktów - identyfikacja osób odwiedzających centra handlowe za pomocą kamer rejestrujących, śledzenie ich trasy zakupowej (RTLS), ocena wpływu określonego ustawienia produktów na półce sklepowej na uwagę konsumenta (śledzenie ruchów gałki ocznej lub kamera umieszczona przy oczach konsumenta).


Dowiedz się więcej

Magdalena Lewandowska
Dyrektor Ipsos Connect