Badania konsumenckie

Wgląd w profile konsumentów, ich preferencje, zachowania, a także wiedza, jak ich przyciągnąć i utrzymać

 

 


Pomagamy stworzyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Nasze rozwiązania ad hoc są dostosowane do indywidualnych potrzeb i są z powodzeniem stosowane w sektorze mediów (tradycyjnych i cyfrowych), rozrywki, technologii i telekomunikacji.

Narzędzie Consumer MCT umożliwia wgląd w profile konsumentów, ich preferencje i zachowania. Dostarcza wiedzy, jak ich przyciągnąć i utrzymać oraz w jaki sposób konsumenci korzystają z treści (kontentu) w ramach różnych platform mediowych.

Dzięki Consumer MCT można:

  • Zmierzyć wielkość rynku
  • Stworzyć obraz rynku (market landscaping)
  • Dokonać segmentacji konsumentów
  • Określić profile konsumentów
  • Zbadać zawartość (kontent)

Dowiedz się więcej

Magdalena Lewandowska
Dyrektor Ipsos Connect