Badania wspierające innowacje

Wprowadzania na rynek nowych produktów z sektorów technologii, telekomunikacji, mediów czy rozrywki.


Pomagamy zminimalizować ryzyko związane z tworzeniem i wprowadzaniem nowych produktów i usług na rynek, stosując wystandaryzowane i sprawdzone metodologie, a także posługując się rzetelnymi danymi normatywnymi.

Innovate MCT odpowiada na najważniejsze pytania w ramach wprowadzanej innowacji:

  • Który pomysł ma największy potencjał
  • Jakie potrzeby są niespełnione w ramach danej kategorii
  • Jaki pomysł będzie najlepszy dla potencjalnych odbiorców
  • Jakie cechy produktu/usługi zwiększają ich atrakcyjność
  • Jak duży jest potencjał nowych produktów/usług
  • Jak przygotować pozycjonowanie nowego produktu/usługi
  • Jaka będzie optymalna cena produktu/usługi

Dowiedz się więcej

Magdalena Lewandowska
Dyrektor Ipsos Connect